Menu
slider achtergrond

Animatie laten maken?

D Portfolio Prijs Opvragen

Animatie laten maken

Wordt het niet eens tijd om een animatie te laten maken? Elke dag opnieuw worden je klanten gebombardeerd aan commerciële prikkels. Volgens deskundigen krijgt iedereen elke dag opnieuw meer dan 3000 reclameboodschappen te verwerken. Je zult dan ook een originele en opvallende manier moeten vinden om opgemerkt te worden, laat staan om ervoor te zorgen dat mensen je boodschap onthouden. Hoe zorg je er voor dat juist jouw boodschap blijft hangen? Daar kan een animatie laten maken bij Donker Media bij helpen. Je kan bij ons een kort animatiefilmpje laten maken, of ervoor kiezen om iets uit te leggen met een explanimation of uitleganimatie. Vertel het met een animatie!

Animatie video voorbeelden

Maak een keuze uit onze animatiesoorten

Basis

Basis

De basis animaties bestaan uit eenvoudig vormgegeven 2D illustraties waar vaak ook iconen of teksten in beeld komen. Klik op de bovenstaande illustratie om een voorbeeld te bekijken.
Complex

Complex

Bij de complex animaties besteden we meer tijd aan de details van de illustraties, (karakter)animaties en geluidseffecten. Kan ook 3D animaties bevatten. Klik op de bovenstaande illustratie om een voorbeeld te bekijken.
Whiteboard

Whiteboard

Bij een whiteboard animatie wordt op een speelse wijze het onderwerp eenvoudig uitgetekend. Ideaal om complexe materie uit te leggen. Klik op de bovenstaande illustratie om een voorbeeld te bekijken.
MEER WETEN OVER DE MOGELIJKHEDEN EN KOSTEN? CONTACT OPNEMEN

Ons stappenplan

Script afbeelding

1. Het Script

Wanneer je een animatie wilt laten maken beginnen we met het script. Dit bestaat uit de tekst die de voice over artiest uiteindelijk opleest. Jij vertelt ons alles over je product, dienst of idee en wij vertalen het naar een script. Ook bepalen we de (illustratie)stijl van de animatie zodat je een beeld hebt hoe de animatie er uit gaat zien. Het is ook mogelijk om zelf een script aan te leveren.
Verhaallijn afbeelding

2. De Verhaallijn

We bepalen we de (illustratie)stijl van de animatie en verdelen het script in verschillende scenes. In elke scene beschrijven we wat we gaan vormgeven.
Storyboard afbeelding

3. Het Storyboard

Dit is een visuele weergave van hoe je animatie er uit gaat zien. Vergelijk het met een stripverhaal. Het kan voorkomen dat je iets op het storyboard ziet waar je bij het script enthousiast over was, maar bij nader inzien toch niet ziet zitten. Geen probleem, dan passen we dat aan. Dat is de kracht van een storyboard.
Illustratie afbeelding

4. De Illustraties

Nu het storyboard voltooid is, gaan we op zoek naar de juiste illustraties. Hierbij kijken we naar de mate van detaillering, het kleurenschema, de combinatie van illustraties en nog veel meer. In de regel geldt: less is more. We proberen alleen illustraties te gebruiken die essentieel zijn voor je verhaal. Onnodige afleidingen worden geschrapt. Ook in deze fase vindt weer intensief overleg plaats.
Animatie afbeelding

5. Animeren

We laten het script inspreken. Nu we de vertelstem hebben, kunnen we de illustraties animeren. We timen de animaties zo dat ze soepel samengaan met de vertelstem. Pauzes, veranderingen in tempo of toonhoogte en elementen waar je extra nadruk op wilt hebben vormen een natuurlijk kader waar we de bewegingen op afstemmen.
Geluidseffecten afbeelding

6. De Geluidseffecten

Pas op het laatst voegen we nog enkele geluidseffecten toe. Deze passen we aan op de rest van je animatie. Een goed geplaatst geluidseffect vergroot de kracht van je animatie. Je animatie is nu klaar om geleverd te worden. Je kunt hem nu opnemen op je website, social media en andere communicatiekanalen.

Waarom Donker Media

Donker Media staat graag voor je klaar als je een animatie wilt laten maken. Binnen ons kleine team van specialisten staat persoonlijk contact centraal. Daar komen immers de mooiste eindresultaten uit voort. Of je nu kiest voor een 2D, 3D, whiteboard, bedrijfsanimatie laten maken of promotiefilm laten maken, laat het aan de experts van Donker Media over. Met oog voor de identiteit van je onderneming én je huisstijl, maken we een maatwerk animatievideo die de boodschap overbrengt.

Hoe kan ik mijn animatie inzetten?

Er zijn eindeloos veel manieren voor het inzetten van een animatie. Je kunt ze niet alleen gebruiken op je website, maar je kunt een animatievideo natuurlijk ook gebruiken voor diverse vormen van online marketing. Daarnaast zijn er nog meer mogelijkheden waarmee je een animatie van Donker Media positief voor je kunt laten werken.

Je kunt de werking van een dienst of product op een eenvoudige manier uitleggen, inzage geven in de bedrijfsstructuur van je onderneming of een complex verhaal duidelijk maken aan je doelgroep. Nog een voordeel: een animatie kun je op tal van manieren inzetten. Niet alleen online, maar natuurlijk ook offline.

Website
Social Media
Televisie
Email marketing
Email handtekening
Adverteren
FAQ of kennisbank
Intern

Een animatie van Donker Media is zeer geschikt voor het gebruik op je website. Dit kan op uiteenlopende manieren. Zo kun je de animatie maken en direct op de welkomstpagina gebruiken, om je bezoekers te informeren over de diensten en producten die jouw onderneming aanbiedt. Daarmee geef je jouw doelgroep niet alleen meer inzicht, maar zorg je er ook voor dat ze meer tijd op je pagina doorbrengen.

Niet alleen effectief om meer conversie te genereren, maar natuurlijk ook positief voor de SEO-waarde van je website. Daarnaast kun je een animatie ook inzetten op een productpagina. Zo kun je de werking van een artikel duidelijk en helder uit laten leggen. Dit zet aan tot het ondernemen van actie. De bezoeker begrijpt de werking van het product beter waardoor deze sneller over zal gaan tot het doen van een aankoop. Donker Media is dé specialist in het creëren van animaties voor je website.

Social Media wordt een steeds belangrijker onderdeel van jouw online marketing als ondernemer. Met een animatie voor social media zet je dit nog meer kracht bij. Het is namelijk bewezen dat social media gebruikers veel liever naar video content kijken dan dat ze een saaie tekst moeten doorlezen. Het bereik van een animatie welke gedeeld en geplaatst wordt op social media is daarbij enorm. Hierbij kun je denken aan een animatie video voor Instagram, Facebook of Twitter.

Visueel aantrekkelijke beelden trekken de aandacht. Daarnaast wordt de boodschap die via een animatievideo wordt overgebracht veel beter onthouden. De trigger zorgt ervoor dat mensen sneller doorklikken en aangezet worden tot het ondernemen van actie. Dit kan een bezoek aan je website zijn, maar ook een directe aankoop via een landingspagina. Met een animatie van Donker Media maak je jouw social media marketing activiteiten nog effectiever.

Een animatie kan tevens heel goed ingezet worden voor een televisie commercial. Het grote voordeel hiervan is, is dat je complexe informatie kunt filteren tot een helder en begrijpelijk verhaal. Nog een fijne bijkomstigheid van het inzetten van een animatie voor televisie doeleinden is de besparing op de kosten. Acteurs kosten al snel een klein vermogen. Tel dat op bij de zendtijd die je kwijt bent voor een tv-commercial en je betaald al snel een klein vermogen.

Met animatie is dat niet nodig. Daarnaast hoef je geen dure locaties te bekostigen en ben je niet beperkt voor wat betreft het scenario. Met een animatie video van Donker Media is namelijk alles mogelijk. De oneindige mogelijkheden, de kostenbesparing én het effectieve bereik zorgen ervoor dat een animatie zeer geschikt is om in te zetten op televisie.

Natuurlijk ben je als ondernemer al bekend met email marketing. Wekelijks of maandelijks voorzie je de mensen op jouw email lijst van waardevolle informatie of exclusieve aanbiedingen. Toch kun je deze vorm van marketing nog succesvoller maken door het inzetten van een animatie. Want waarom zouden potentiële klanten een lange lap tekst door willen lezen als ze ook een aantrekkelijke video kunnen bekijken?

Het is zelfs bewezen dat als je een animatie video gebruikt als email marketing, het aantal clicks naar je website of product aanzienlijk stijgt. Zo zou je klanten kunnen informeren over een nieuw binnengekomen product, een dienst die je aanbiedt of een aanstaand evenement. Natuurlijk kun je een animatievideo in email marketing ook gebruiken op educatief gebied Uiteraard allemaal met het oog op het verhogen van het bereik én de bekendheid van je onderneming.

Een animatie kun je ook heel goed inzetten als email handtekening. Op deze manier zorg je voor een ongelooflijk bereik waar je eigenlijk niets voor hoeft te doen. Het gebruik van een email handtekening is zakelijk gezien de normaalste zaak van de wereld. Vaak bevat deze handtekening beknopte persoonlijke informatie van de afzender, en wordt deze begeleid door de contactgegevens van het bedrijf. Hierbij kun je denken aan het website of social media adres, of het telefoonnummer. Maar, hoe effectief zou dit zijn als je deze email handtekening extra persoonlijk zou kunnen maken?

Door het toevoegen van een animatie aan je elektronische handtekening, geef je de ontvanger een expliciet kijkje in je ondernemer, laat je hem of haar kennis maken met de bedrijfsstructuur of breng je jouw zakelijke contacten op de hoogte van een nieuw product. Het enige wat ze daarvoor hoeven te doen is het bekijken van een aantrekkelijke animatie video. Daarnaast worden zakelijke e-mails veel doorgestuurd naar belanghebbenden binnen de organisatie. Het bereik neemt dus een enorme sprong vooruit. Reden te meer om een animatievideo van Donker Media te gebruiken als email handtekening.

Ook als je gebruik maakt van betaald adverteren doe je dat effectiever met een animatie van Donker Media. Je kunt jouw doelgroep namelijk niet alleen targetten of verschillende demografische gegevens, maar ook persoonlijk aanspreken door de animatie op maat te laten maken voor de betreffende doelgroep. Hierbij kun je denken aan een animatie die mensen van een bepaalde leeftijd of leefomgeving aanspreekt.

Ook kun je een animatie op maat laten maken voor een bepaald geslacht, inkomen of carrière. Niets is daarbij onmogelijk voor de specialisten van Donker Media. Dit maatwerk is belangrijk, want zo kun je jouw betaalde advertenties op social media nog effectiever toeschrijven op de doelgroep. Op deze manier kun je op nog meer bereik, engagement en interactie rekenen. Een animatie voor betaald adverteren kun je tevens inzetten als pre-roll advertentie. Ook daarbij zijn de mogelijkheden eindeloos.

Zeker als het gaat om uitgebreide websites, mag een pagina met FAQ of een kennisbank niet ontbreken. Door het inzetten van dit soort pagina’s wordt de klantenservice van jouw onderneming ontlast op het gebied van vragen en onduidelijkheden. Deze beantwoord je immers al op de veelgestelde Vragen of kennisbank pagina. De antwoorden die jouw bezoekers of klanten daar kunnen vinden, worden vaak aangeboden in de vorm van tekst. Dit heeft als nadeel dat bijvoorbeeld de werkwijze van een bedrijf of de werking van een product niet duidelijk genoeg uitgelegd kan worden. Daarnaast verslapt de aandacht bij het moeten doorlezen van een lang stuk content.

Conclusie: je moet telefonisch alsnog veel vragen beantwoorden welke onnodig tijd in beslag nemen. Met een animatie van Donker Media maak je jouw FAQ of kennisbank duidelijk en overzichtelijk. Je kunt ze inzetten voor gebruiksaanwijzingen, de werkwijze van een dienst of proces of om de klant te voorzien van extra informatie over een product. Ook het gebruik van een animatie video in de kennisbank of op de FAQ pagina zorgt ervoor dat jouw bezoekers langer op je website verblijven. Dit heeft een positief effect op de vindbaarheid in de zoekmachines.

Naast online gebruik kun je een animatie ook offline inzetten. Hierbij kun je denken aan het informeren van jouw bezoekers of werknemers. Je kunt een animatie video gebruiken om jouw werknemers te informeren over de gang van zaken op de werkvloer of om de werking van een machine uit te leggen. Andere collega’s worden hierdoor ontlast waardoor de productiviteit op de werkvloer hoger blijft. Een animatie intern gebruiken kan ook als je jouw bezoekers welkom wilt heten in de ontvangsthal.

Zo krijgen ze een unieke kijk in de bedrijfsstructuur van jouw winkel of onderneming. Maar, een animatie video van Donker Media kan ook intern ingezet worden om werknemers of managers te informeren over eventuele veranderingen of aanpassingen. Dit kan aan de hand van een infographic of een uitleganimatie. Overbodige elementen worden daarbij weggelaten zodat de focus expliciet gericht blijft op de boodschap van de animatie. Als je een animatie intern wilt gaan gebruiken blijft deze tevens altijd beschikbaar voor één ieder die hier behoefte aan heeft.

Veelgestelde vragen

Wat is een animatie?


Een animatie is een video met geanimeerde beelden. Deze beelden kunnen diverse elementen bevatten. Hierbij kun je denken aan personages, grafieken of tabellen. Vroeger bestond een animatie vooral uit een reeks frames. Door deze op een bepaalde snelheid af te spelen ontstond er een bewegende illusie. Tegenwoordig wordt een animatie veelal aan de hand van computers gemaakt. Daardoor zijn de mogelijkheden fors toegenomen.

Een animatie kan een complex verhaal duidelijk uitleggen. Ook worden ze veel ingezet om de doelgroep op een efficiënte manier te kunnen bereiken. Een goede animatie is dan ook altijd maatwerk. Ze worden toegeschreven aan een product, dienst of bedrijf. Daarnaast kent een animatie behoorlijk wat stijlen. Hierbij kun je denken aan een whiteboard, 2D of 3D animatie. Een animatievideo geeft je de mogelijkheid om een verhaal of product op visueel aantrekkelijke wijze te kunnen promoten en presenteren.

Welke animatievormen zijn er?


Een animatie kent veel vormen en stijlen. Deze technieken werden vroeger vooral ingezet voor het maken van tekenfilms. We kennen allemaal wel de tekenfilms waarbij er gebruik wordt gemaakt van diverse frames. Door deze snel achtereen af te spelen ontstond er destijds een animatie. Tegenwoordig zijn er veel meer animatievormen bekend. Hierbij kun je denken aan celanimatie, cut-out animatie, claymation, stop-motion en pixillatie. Ook 2D, 3D en whiteboard animaties worden veel ingezet. Als het om whiteboard animaties gaat, is ook whiteboard computeranimatie populair. Daarnaast kan er tevens een mix worden gemaakt van al deze beschikbare technieken. Deze animatievorm wordt ook wel mixed media genoemd.

Welke animatievorm is geschikt voor mijn animatie?


Een geanimeerde video kan voor veel doeleinden worden toegepast. Natuurlijk is het van groot belang om uit te zoeken welke animatievorm het beste bij jouw boodschap past. Zo worden 2D animaties veel ingezet om bepaalde situaties te kunnen schetsen. Hierbij kun je denken aan de gebruiksaanwijzing van een product, de aankondiging van een evenement of zelfs de werkwijze die binnen een bedrijf wordt gehanteerd. Een animatievideo in 3D biedt tevens veel mogelijkheden. Deze worden veelal toegepast om bijvoorbeeld de werking van een product aan te kunnen tonen.

Er kunnen zelfs gedetailleerde dwarsdoorsneden van het product worden gemaakt. Dit geeft de kijker een unieke visuele ervaring. Een animatiestijl zoals een whiteboard wordt veel ingezet als je een strakke en stijlvolle weergave wenst. Deze vorm van animatie kan zowel worden toegepast voor producten of diensten. Aan de hand van getekende schetsen wordt de kijker meegenomen in een duidelijke uitleg die visueel zeer aantrekkelijk is. Een geschikte animatievorm kiezen is dus afhankelijk van het product, dienst of bedrijf dat je onder de aandacht wilt brengen, maar heeft ook zeker betrekking op jouw persoonlijke voorkeur. Gelukkig zijn de mogelijkheden met animatie eindeloos!

Waarom een animatie laten maken?


Een animatie laat je maken om uiteenlopende redenen. In de eerste plaats doe je dit natuurlijk om de bekendheid te kunnen vergroten. Daarbij maakt het niet uit of het om een bedrijf, product of aanstaand evenement gaat. Een animatie laat je maken omdat jij je als ondernemer wilt onderscheiden van de concurrentie. Met een visueel aantrekkelijke animatievideo doe je dat op effectieve wijze. De boodschap die je overbrengt met een geanimeerde video blijft namelijk veel beter onthouden.

Daarnaast is een korte animatievideo eenvoudig in te zetten als krachtige online marketing tool. Dat geldt zeker als je de animatie inzet via diverse social media kanalen. Jouw 2D of 3D animatie wordt daardoor niet alleen opgemerkt, maar ook nog eens gedeeld. Een animatievideo laat je dus ook maken om jouw doelgroep optimaal te kunnen bereiken en vergroten. Heb je een complex verhaal dat op toegankelijke wijze verteld moet worden? Ook dat is bij uitstek een reden om een animatie te laten maken.

Wanneer een animatie laten maken?


Als je jouw product, dienst of onderneming op de kaart wilt zetten, is het tijd om een animatie te laten maken. Want, wanneer je een animatievideo laat maken kun je rekenen op behoorlijk wat voordelen. Lange stukken tekst worden vaak niet gelezen of zelfs overgeslagen door jouw potentiële klanten of doelgroep. Wanneer je deze methode zonder resultaat geprobeerd hebt, is het de hoogste tijd voor een pakkende animatievideo.

Als ondernemer wil je jouw verhaal immers op effectieve wijze kunnen vertellen. Een animatievideo in 2D, 3D of whiteboard houdt de aandacht van de kijker vast. Ze kunnen tevens compleet worden aangepast aan de interesses van jouw doelgroep. Daarnaast heeft een geanimeerde video de kracht om complexe en moeilijk uit te leggen ideeën op eenvoudige wijze te communiceren. Dit heeft als resultaat dat de klant de inhoud beter begrijpt en affiniteit krijgt met het product of de dienst. Een animatievideo laat je dus maken wanneer je jouw boodschap duidelijk en helder in beeld wilt laten brengen.

Wat kost een animatie?


De kosten van een animatievideo zijn geheel afhankelijk van jouw persoonlijke wensen. Factoren zoals de animatiestijl, complexiteit van het onderwerp en de tijdsduur van de video hebben hier tevens een directe invloed op. Ook het toevoegen van speciale elementen kan de prijs voor een animatie bepalen. Hierbij kun je denken aan het toevoegen van een voice-over of andere speciale wensen die verwerkt moeten worden in de animatie. Toch is het laten maken van een animatievideo een goede investering.

De kosten van een geanimeerde video wegen dan ook niet op tegen de voordelen die je ervan hebt. Je krijgt meer bekendheid voor jouw onderneming, dienst of product. Als gevolg daarvan stijgt de conversie en daarmee direct ook de verkopen of afspraken. De kosten voor de animatievideo zijn dus sneller terugverdiend dan je denkt. Bij Donker Media lichten we de prijs voor jouw geanimeerde video dan ook graag toe in een persoonlijke gesprek of offerte. Zo weet je direct waar je aan toe bent en sta je achteraf nooit voor verrassingen.

Wat is de doorlooptijd van een animatie?


De doorlooptijd voor het laten maken van een animatie neemt ongeveer 3 a 4 weken in beslag. Deze tijd heeft ons creatieve team hard nodig voor het produceren van de door jou gewenste animatievideo. Dit proces wordt altijd voorafgegaan door een persoonlijk gesprek. Zo weten we precies welke boodschap je over wilt brengen in de video. Na deze fase komt het script tot stand. Hierin zoeken we naar creatieve manieren om jouw verhaal zo beknopt en duidelijk mogelijk over te kunnen brengen aan de kijker. Het bedenken van een pakkend scenario is de volgende stap.

Met de “sky as the limit” in ons achterhoofd maken we een treffend scenario waarbij het creëren van de juiste emotie een grote rol speelt. Ook de schetsen krijgen vorm. Dit geeft ons een goed overzicht op het uiteindelijke resultaat. Aanpassingen en toevoegingen zijn in deze fase nog mogelijk. Na het schetsen volgen de illustraties. Hier worden eventuele personages, kleuren of huisstijlen toegevoegd. Na dit traject kan er desgewenst een voice-over worden toegevoegd en gaan we animeren met behulp van ondersteunende geluidseffecten. Je kunt je voorstellen dat de doorlooptijd van 3 a 4 weken voor het maken van jouw animatie goed besteed is.

Wat is de ideale tijdsduur?


De ideale tijdsduur voor een animatievideo ligt tussen de één en anderhalve minuut. Deze relatief korte tijdsduur heeft een aantal belangrijke voordelen. Ten eerste wordt het creatieve team van Donker Media door de korte tijdsduur gedwongen om een boodschap kort en krachtig over te kunnen brengen. Zo blijft de essentie van het verhaal behouden. Daarnaast zorgt deze tijdsduur ervoor dat de aandacht van de kijker optimaal vastgehouden blijft. Het is algemeen bekend dat mensen al na enkele minuten afgeleid zijn.

Dit wil je natuurlijk te allen tijde voorkomen. Zeker omdat jouw boodschap gezien en gehoord moet worden. De relatief korte ideale tijdsduur van een animatie heeft nog een belangrijke reden. Op deze manier zijn de video’s makkelijk te uploaden via social media kanalen en video content websites. Daarnaast zorgen ze er bij plaatsing op een website voor dat deze niet onnodig wordt vertraagd. Een snelle laadtijd bevorderd dan ook de bounce rating en dus de conversie. Juist daarom is de ideale tijdsduur van een animatievideo gereduceerd tot één of anderhalve minuut.

Wat is jullie werkwijze?


Bij Donker Media houden we van een transparante werkwijze. Door deze werkwijze op te delen in een aantal processen, ben je altijd verzekerd van de beste kwaliteit animaties. Natuurlijk hebben we persoonlijke contact daarbij hoog in het vaandel staan. Het concept en script komt als eerste tot stand. Hierin maken we de boodschap die je wilt overbrengen duidelijk voor onszelf. Daarnaast doen we een grondig onderzoek naar de doelgroep die bereikt moet worden én analyseren we de huisstijl. Vervolgens vatten we dit verhaal samen en geven we dit weer op een storyboard. Uiteraard presenteren we dit tijdens een persoonlijke meeting.

Zo kunnen eventuele aanpassingen direct uitgevoerd worden. Na een akkoord gaat ons creatieve team verder met de illustratie. De juiste elementen worden bijeengezocht en passend gemaakt voor de doelgroep. Na dit proces kan ook de voice-over worden toegevoegd. Deze past uiteraard bij het verhaal van de animatie. Tijdens het animatie proces komt de video tot leven. De essentie van de video komt duidelijk naar voren aan de hand onze ruime technische kennis. Als laatste proces in onze werkwijze worden de geluidseffecten toegevoegd. Ze ondersteunen waar dat nodig is maar houden de aandacht wel op de video gericht.

Kan ik zelf een script, voice-over of storyboard aanleveren?


Bij Donker Media mag je alles aanleveren wat je maar wilt. Uiteindelijk willen we natuurlijk dat de animatievideo geheel aan jouw wensen voldoet. Zeker als je zelf al een idee hebt over hoe jouw animatie eruit moet komen te zien is het aanleveren van eigen materiaal een prima optie. Hierbij kun je denken aan een script, voice-over of zelfs visuals. Bij Donker Media ben je dus vrij om jouw eigen tekst of stemacteur toe te laten voegen aan de animatievideo die we voor je maken. En wil je wel een geanimeerde video laten maken maar kun je hierin wel wat advies gebruiken? Ook als je zelf niets aan te leveren hebt staat ons creatieve team natuurlijk graag voor je klaar.

Wat is er nodig voor een offerte?


Bij Donker Media is het maken van een animatievideo altijd maatwerk. Daarom hebben we voor een op maat gemaakte offerte meer nodig dan alleen wat papierwerk. We nodigen je dan ook graag uit voor een persoonlijk gesprek. Tijdens deze brainstorm sessie kunnen we jouw wensen gedetailleerd in kaart brengen. Aan de hand daarvan kunnen we je voorzien van een scherpe offerte die geheel volgens jouw wensen tot stand is gekomen.

Natuurlijk is er tijdens dit persoonlijke gesprek ook ruimte voor het beantwoorden van je vragen. Daarnaast geeft het ons de mogelijkheid om ook jou wat vragen te stellen. Alleen op deze manier kan er een treffende animatievideo tot stand komen. Zeker als je voor het eerst een animatievideo wilt laten maken voorziet dit persoonlijke gesprek je van bruikbare antwoorden en adviezen. En naast een gezellig gesprek krijg je natuurlijk ook een custom-made offerte.

Waarom mijn animatie laten maken bij Donker Media Nederland?


Het team van Donker Media Nederland staat graag voor je klaar als je een geanimeerde video wilt laten maken. Maar waarom zou je juist voor ons moeten kiezen? In de eerste plaats omdat we een persoonlijke contact hoog in het vaandel hebben staan. Daaruit worden namelijk de beste ideeën omgezet in pakkende animatievideo’s. Omdat we werkzaam zijn met een klein team van experts, is maatwerk en kwaliteit een zekerheid.

Aanpassingen en wijzigingen kunnen daardoor snel en effectief doorgevoerd worden. Deze bijna één op één service houdt niet alleen de kwaliteit hoog, maar ook de prijzen laag. Bij ons ben je dus altijd verzekerd van een perfecte prijs-kwaliteitsverhouding. En bovenal zou je voor Donker Media moeten kiezen voor de ruime ervaring in het vak. Onze experts en specialisten zijn niet voor niets échte animatie tovenaars!

Bekijk Enkele Case Studies

Wij helpen je graag

Er ging iets mis. Je bericht is niet verzonden
Vul alle velden in
Je bericht is verzonden.
We nemen binnen één werkdag contact met je op.
© COPYRIGHT DONKER MEDIA